Thursday, December 29, 2005

年尾最開心

每年年尾都係最開心事關有我最愛的聖誕節
過多兩日更係本人生日大日子再過多兩日就係除夕倒數
真係開心到不得了..
今年雖然事至今日仲係量地
但係真係可以過一個無憂無慮。年年既聖誕都辰割愛比人放假
又或者等候判刑睇下皇恩浩瀚比邊日假你放,今年全部唔洗理
我鐘意放邊日就邊訓到幾點都得。十件以來第一次,原來可以咁開心
總結下假期先...各位唔好意思我會由22號計起....唔好羨慕
冬至假期理應家中聚天倫
不過我懷疑屋企好耐冇齊人食冬飯
大家唔係好積極 阿爸阿媽又唔多介意
好啦..我就去左edward 屋企食啦
加上edward 放早, 難得俐多左個下午去行街
中午時份己經去左剪頭髮,唔知點解係冇人工情況下仲可以做highlight
埋單要成千銀認真任性係咪顛左,不過一直要搵既 party dess 仲未搵到

23 號終於攪好d 按揭
比哂錢..終於終於可以入去東涌收樓啦
係時間緊急下一邊指派律師快速攪好
再傳真到管理處一方面飛奔入東涌....原來入東涌車程可以訓一個好覺

間屋比我想像中大..不過d貨真係麻麻啦,牆身好多裂痕...阿超人都係冇好野比人

0 Comments:

Post a Comment

<< Home